Instrukcja Gry Karcianej (Wersja Beta)

Więc tak… przez ostatnie tygodnie dłubałem nad karcianką, którą wam wcześniej zapowiadałem — i w końcu ją wydrukowałem! Mam ją właśnie w rękach, a skoro to oglądacie, to pewnie jesteście na Pyrkonie i próbujecie ogarnąć zasady. Więc do rzeczy.

Uwaga: Gra jest w wersji beta, więc mechaniki mogą się jeszcze zmienić.

Talie

W opakowaniu znajdziecie cztery talie:

Oddzielcie karty budowli z talii RED i BLU. Pozostałe (najemnicy) przetasujcie. Każdy gracz zaczyna z 7 kartami najemników i 3 kartami Mann Co. Można wymienić do 2 kart broni lub najemników.

Cel gry

Zbieranie punktów siły w ciągu 10 tur. Siła to wartość w prawym górnym rogu kart najemników. Wygrywa ten, kto ma więcej siły łącznie z bonusami.

Talia Mann Co

Wyposażenie działa jak „przeciągnij i upuść”. Tylko wyposażeni najemnicy mogą atakować. Niektórzy mają bonusy zależne od broni.

Walka

Obrażenia: bazowa siła + modyfikatory z kart/pól (nie z broni)
Obrona: bazowa siła + modyfikatory

Pola gry

Ruchy

Symbole i specjalne karty

Umiejętności specjalne

Dobieranie i wymiana

Koniec gry / Endgame

Zmiany balansowe

Tak, wiem. Są błędy. Nie wszystko działa idealnie. Opisy mogą być przestarzałe.

Aktualne poprawki znajdziesz na Discordzie gry.